alexandra- blogging again ! ;D

Jag tänkte göra något som jag inte har gjort på länge...nu kommer det!... jag SKA börja blogga igen och vara mer aktiv! :D

Det har hänt rätt så mycket grejer nu på sistonde men det är saker som jag bara inte orkar med, som jag totalt ska skita i nu.

Eftersom att det är mellandagsrea så är det klart att jag har köpt saker...
INKÖPEN:
biege/rosa/vit magtröja- 180;- monki
biege oversized stickad tröja- 500;- carlings
svarta byxor med hög midja & dragkedja bak- 300;- pieces/vila
stickad tröja vit- 199;- ginatricot
stickad tröja brun&vit randig- 199;- ginatricot
korallrosa långt linne- 100;- monki
brun/bieget långt linne- 119;- carlings
ögonskuggor svart/grå/silver/ljusgrå- 99;- kicks
(allt blev lite billigare pga rean men jag satt och kolla på prislapparna när jag skrev. Men det var 30-50% rea på mycket, utom byxorna som var ordinarie pris. :)

Min data är helt underbar och jag älskar den mest, den är min bebis!
Jag har laddat ner 4 eller 5 filmer vilket gjorde så att minnet på det mobilabredbandet tog slut så jag kunde inte surfa med men som tur va, hade mamnma en laddning till i skåpet :)
Jag ska inte ha kvar comviq-månadssurf för det är rätt dyrt á 249kr/månaden så jag funderar på att byta till 3 á 89kr/månaden så isf blir det mycket billigare + att det är mer minne. Det blir nog bra.

puss, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0