alexandra- inte på bra humör.



jag är sur...

och för er som vill veta varför så är det för att jag limmade dit en fake-piercing på vänster sida av läppen för jag får ju inte ta hål på riktigt, men jag va ju mitt smarta jag då :)
- Jag limmade med superlimm !... duktigt gjort alexandra...
så nu har jag ett fint sår där eftersom att limmet frätte sönder huden, man kan inte vara smartae än jag :)
sen när mamma såg att det hade blivit ett sår så frågade jag om det skulle bli ett ärr, och då sa hon; ja, detkommer att bli ett "jättefint" ärr .
då svarade jag; men det lär ju inte bli ett fulare ärr än som det skulle bli om jag fick ta hål på riktigt?
sen sa hon; men alexandra... vi har haft den här diskusionen jag vet inte hur många gånger och du vet att du inte kommer få att ta hål i läppen för ens du är  18?...
jag; om det blir ett misstag att pierca mig så lär jag mig av det?, man lär sig av sina misstag...
mamma; det är u respekt-löst att du tar den här diskusionen igen!
jag; du vet ju att jag aldrig kommer att ge mig så?


Nu kommer jag till något annat :)

jag har inte bloggat på jätte länge hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0