JULLOV OM UNGEFÄR FYRA OCH EN HALV TIMME

Sitter och lyssnar på julmusik, känner julkänslan i hela mig (aa)
Ska snart börja fixa mig och sen bär det av till skolan! :)
Vi ska tydligen "jul-migla" i cafét med julmust och pepparkakor, enligt min lärare Mats.
Igår var jag hos tandläkaren och nu ska jag inte dit förän innan sommarlovet! Wihu, bra julklapp från dom ;)
Efter det gick jag till skolan och hade kurs fast jag fatta ingenting så jag för göra det innan vi börjar igen. På eftermiddagen var det städning och så i skolan. Jag hade turen så jag inte fick ta bort massa tuggumin under borden. :D
Vi slutade vid 13.00 och då gick jag, Alexandra och Ella hem till Ella och bara chillade lite, sen gick vi till stan och där träffa jag Victor och då gick vi hem till mig. :)
Men nu ska jag börja fixa mig. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0