*självaste smällaren här*


bilden är söt :)

Men a, tjenare! Jag är glad, vet inte varför men det är ju något positivt iallafall.
Jus nu vill jag ner på stan och köpa ett par skor på monki men det blir imorgon istället, för jag och mamma ska ändå handla julklapper till ett julklappsspel som vi ska spela imorgon på självaste nyårsafton...hehe...

Nyår ska firas med familjen och nära vänner till mamma i lemmenäs, strax innan finspång. Det ska faktiskt bli riktigt kul :)
Raketerna och smällarna köptes idag och det blev väldigt billigt för kassörskan glömde knappa in 160kr i kassan (vissa är smarta). Men det blev iallafall en mega-påse med ungefär 100-200 smällare och raketer och sen 6st stora raketer *självaste smällaren här*.
Allt blev bara 200kr, ett riktigt bra pris (Y)

Gott nytt år !
+ massa pussar&kramar från mig.

Kommentarer
Postat av: gabriella [ namnfria.blogg.se ]

Va fin bild! :) <3

2010-12-31 @ 02:04:43
URL: http://namnfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0