10 hemlisar

1. Jag har aldrig slutat gilla Elias.
2. Jag har jättedåligt självförtroende.
3. Jag älskar mina ögonbryn.
4. Jag sjunger hela tiden när jag är hemma.
5. I mitt huvud låter det bra men när jag hör mig själv.. nä.
6. Om det inte var olagligt skulle jag kunna döda min syrra för så lite som en godisbit.
7. När jag är på dåligt humör så kan jag bli så arg så att jag skulle kunna slå nån på käften bara för nån småsak.
8. Coca cola + honung = bästa blandningen!
9. När jag inte har något att må dåligt över är jag skitglad dygnet runt, men när jag mår dåligt är jag depp dygnet runt.
10. Det krävs inte mycket för att få ner mig på botten.
Det där var svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0