7KT BRA DA6!

Prov i skolan idag, ah jag ska väl inte klaga.. Jag blir ärligt talat glad om jag får godkänt. Det gick rätt bra, eller ja, jag klarade G-uppgifter iallafall. Resten var ju typ hur svårt som helst.. Aja, Jag och lina drog en sväng på stan sen, fick fan värmeslag. :O Eller nåt sånt, huuur jävla varmt som helst därinne! Sen drog vi hem till henne, typ framför datan hela tin men det var helt okej det med, hahaha så jävla kul :
Lina: vad tycker du att min blogg ska heta?
Lovisa: www.linanygren.devote.se
Lina: det fanns redan..
Men liinanygren.devote.se, var det fint?
Lovisa: Ne, det var inte så fint.

HAHAHA asså sämsta humorn nånsin, men nivet inte hur jag är när jag är på riktigt bra humör. Då är verkligen allt kul! Allt för mig idag, puss

mina allra bästa + ella&alexandra&lina


Kommentarer
Postat av: lina nygren

hahahahhahahha så jävla klockrent! och på toan då,`är du garva så mycket så att du slog dig själv :p hahhahahahha

2010-12-02 @ 21:20:19
URL: http://explosion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0