älskii pälskii ;*

hej ;D

Fötlåt för att jag inte har bloggat på typ två veckor men ni kan ju förlåta mig ;)

Sitter här vid datan hon amandaallrabästavän medans hon tar av sig sina byxor och ska gå på toaletten .
nu kom hon tillbaks :)

men nu kan jag berätta vad jag har gjort idag för pallar inte skriva hela lovet och så...
jag vaknade typ 10.57 sen gick jag upp ur sängen och fixade mig och städade hemma (så snäll som jag är).
sen så skulle jag åka sparvagn till amanda men så stog jag och väntade i typ 20 minuter sen pallade jag inte stå längre så då började jag gå. jag hade gått till skarphagsgatan när spårvagnen kom så då gick jag på den. när jag skulle gå av en hållplats senare så funkade inte stopp-knapparna så jag fick gå från klocket(bastuban) hem till amanda. amanda skulle möta mig så jag sa att jag va längre bort än vad jag va för annars skulle hon inte mött mig, sen kom hon och gick på andra sidan gatan men hon såg mig inte så jag kollade ner i marken men sen kunde jag inte hålla mig för skratt så jag började asgarva men hon märkte mig inte -.-, men när jag ropade amanda typ  tre ggr så lyssnade hon :) ( amanda min lilla blåsta apelsin)
vi va hemma hos amanda i typ en timme eller två sen kom älskling, johannes(evesboii), gabriel(amandasboii) och sen någon random kille som amanda eller jag inte visste vem det var. xd
efter massa minuters tystnad så satte vi på en film(murder set pieces), amanda och jag satt och garvade igenom hela filmen och dom amndra typ kolla på oss och messade till varandra medans jag och amanda satt och pratade högt om allt mellan himmel och jord :)
amanda o jag gick in på hennes rum när filmen va slut eller asso jag gick in där och amanda på toaletten fast boiizen trodde att vi båda gick in på toan för att vi blev rädda av filmen, HAHAHA. xd
efter't så åt amanda och jag medans boiizen satt inne på ableballes rum ;)
sen va dom värsta osociala tills vi gick in alices rum då började dom snacka med oss :D
vi gick ut, frös sönder, kramades och bablabla sen drog dom hem ;/
koko och jag såg på linas kvällsbok och sen körde vi singstar med hennes mamma och det vill jag säga gick vildt till ;)


MARIONUÑEZ ~ det enda som betyder exakt allt, jag älskar dig .<3


pussN







bilden är från någon gång i klocket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0