Dom bloggar... och här kommer jag!

Nu är jag igång igen! Men eftersom jag vart i Skåne hela helgen så blev det bara nån mobilblogg, men nu lovar jag att blogga. ;) Dagen var inget speciellt, slutade kvart i 2 & in till bibban med Lina. Träffade Denice Whilma Arthur & Sofia där också, trevlarns! :D Sen åkte vi hem, men kom på att vi skulle till stan igen, så åkte dit då. Lina köpte jeansväst & blabla sen hem. Funderar på att öva på engelska glosorna nu igen.. men palla. Nåra pictures från helgen:













Kommentarer
Postat av: gabriella [ www.namnfria.blogg.se ]

Amanda, va söt du är då! :D <3

2010-11-22 @ 22:23:06
URL: http://namnfria.blogg.se/
Postat av: Amandas Kusiiiiin! :F

Fin bild på mej då! Ser inte alls onormal ut. Inte alls! :o

2010-11-24 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0