första på väldigt väldigt länge ;o



Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge, men som jag har sagt många gånger... jag SKA bättra mig !

men a, jag är lite sådär halv sjuk :(
Nästan allt är negativt, asså allt som hänt när jag inte bloggat.
Jag har sjukt dåligt samvete.
jag är inte lika glad som jag var förut.
jag mår dåligt.
jag saknar allt just nu, inget är bra.

men ja, jag får väl se det från den ljusa sidan och lära mig av mina misstag.

nu kan jag berätta något positivt :)
jag har en ny mobil, Xperia x10 mini, så alla langar nummer :)
sen så har jag gjort nya snygga flätor på vänster sidan av huvet för att jag inte får göra side-cut ...

Men nu sitter jag här framför datan och dricker cola och äterden ya marabou chokladen, mums :)
Fast det är ju lite dåligt också, jag kommer inte kunna sova.

Jag har tagit typ 900 nya bilder på 2-3 dagar *stolt*


pallar inte mer nu så, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0