Hej alla jävla cp as! - speciellt Ella ;)

- Haha, rubriken
Har pluggat järnet idag alltså hårt som in i bomben! Skrev klart om Rom och sedan gick provet som en lek ;*
Fast jag gjorde bara blå pist(G) frågorna. Går lite bättre i skolan nu, hinner med alla terminsmål utom ett. Trior Lasse börjar bli lite less på mig heh. Morgondagen: Redovisa matte 10, få hjälp med engelska genetiv, redovisa spanska 8 glosor. Kallas j-o-b-b-a-h-å-r-t-!
Sedan har jag sett en film som jag tänkte göra en filmrecension på engelska 13 men kommisarie späck kanske inte var den bästa.. Håller på att ladda ner The boy in the striped pyjamas istället. Har sett den en gång förut men jag måste ju veta detaljerna ni vet (mvg barn ;)
Nu ska jag plugga ist för att sitta vid den här plåtburken.. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0