HEJTJATJENAREHALLÅHEJSAN

Tjenare! Vaknade för nån kvart sen kanske, usch alltså. Är det inte på lov man ska sova länge eller? :o
Aja. Idag vet jag inte vad jag gör, förmodligen plugg & städning - brukar vara så på torsdagar.. Imorn, jani! Då träffar jag förmodligtvis Nilani & Lina, niiiice. Lördagen tillbringas nog med Alexandra, Mario & Gabbe. Så det ser ut nu iaf.. har vi tur så sover alexandra hos mig sen, tillbaks till traditionerna dåva ;) Ajaaaaaa, pussxSxdfepo

"här kommer piff o puff, e på språng nu, här kommer piff o puff, varje gång nu. här kommer världens bästa räddningspatrull som löser fallen för din skull" haha l.o.l


Kommentarer
Postat av: ~ nanna :)

sv: hahah, du, testa iiinte det dära, det vart helt fail typ -.- xd



men tack, eran med :)

2010-11-04 @ 13:45:26
URL: http://nnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0