IN TELE WITH EVELINA

Tja, här fick ni en engelskalektion lite sådär också. = "i telefon med evelina"
Eller ah, så dåliga är ni kanske inte på engelska. Men ajaaaa. Efter skolan idag så drog jag & eve till vittra, denice & mello där. :D Huhu, osen Elias. Medans vi vänta på dom så typ gick vi runt ute, frööös ihjääl. och jag dog, tog av mig jackan & la mig ner i snön, det blev format som mig sen. :') alltså inte bra. asså jag driver baraaaa. fan, typ, nu kanske ni tror att jag har knäpp. Men nänä :* Fast jo, pallar inte va social med er mer. Ni är inte sociala tillbaks. Drev, pussssss älskar er mestt!!;**<3333§§§

egoobild, luggen åt fel sida så vet att de är lite cp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0