jag kan säga att jag mår bra utan att ljuga


evelina & jag
alexandra & jag
amanda & jag
jag, nilani, ella och amanda
alexandra & jag
jag, evelina, nilani & amanda
jag, evelina, alexandra, nilani och amanda
jag och evelina
amanda, evelina och jag
amanda, evelina, jag och alexandra
evelina, amanda, jag och alexandra
nilani och jag
jag, evelina, ella och nilani
amanda, jag och nilani
martin(fast han räknas inte och det gick inte att stryka över, hehe), jag, nilani, evelina och amanda
amanda och jag
nilani och jag
- ni ska veta att ni får mig alltid att må bra, jag kan inte tänka mig ett liv utan er. ni är helt underbara, det menar jag verkligen. alltid när jag är på dåligt humör eller är ledsen så finns ni där, ni ska veta hur jävla tacksam jag är. jag ÄLSKAR er!

Kommentarer
Postat av: merve

hhaha har du vart i sätila? ;)

där bilden är tagen

2010-11-09 @ 23:09:43
URL: http://mmerve.blogg.se/
Postat av: nilani

åh älskar er allaihoppa skulle inte kunnat klara mig utan er i skolan ...det är ni som gör min dag och natt , även om jag är sur eller ledsen sen när jag ser er så blir jag bara glad..utan er vet jag inte vad jag hade gjort <3

2010-11-10 @ 19:31:21
Postat av: merve

den bilden du kommentera " på den stranden har ja vart" eller något :p

2010-11-10 @ 19:37:00
URL: http://mmerve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0