JULMUST IN MY ♥

ÄLSKAAA!! Sitter här face2face med datorn, julmust (älsklingen) breve mig & såklart godis. Jag älskar verkligen julmust. Och jag älskar Facebook med! Men mest av allt, så älskar jag min mobil, mest av allt. Seriöst, den är det bästa som någonsin hänt mig. Asså ne, men ni förstår ju kanske käääänslan... Ajo. Snöbollskriget, blev som sagt inget. Men mulningar, ohja! Eller ne, jag mulade inte speciellt många.. men folk mulade mig.. Så jag gick runt på skolan & såg ut som ett spöke sen. :) Folk ba stirra på mig o ba "va har du gjort?" Men vadåå, det var snö ute, anade dom inte att man kanske, bara kanske, hade blivit mulad eller .. ? Aja, nu får ni en bild på min sötismobil.

~ seriöst, jag älskar dig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0