Justja..

*Amanda & Emma löser ut biljett*
Tjejen: Ni är över 15, va?
Vi: Jaa
Tjejen: Och ni har leg, utifall att dom skulle fråga?
Emma: Ah *jag står bara o funderar*

*Går och lämnar biljett*
Killen: Har ni leg?
Emma: Amanda, har du ditt? *låtsas leta i fickorna*
Jag glömde min plånbok ..
Jag: Nae, jag trodde inte man behövde..?
Killen: Personnummer då? *kollar misstänksamt på oss*
Jag: 950606
Emma: ehm.. 95, 0324
Sen kollar han på Hanna & hennes kille som står bakom oss,
dom säger sina personnummer
Killen: Så ni går in med dom?
Emma & Jag: Japp
Killen: Okej, men tänk på att ha med leg nästa gång.
& såå gick det till när Emma & Amanda klarade sig, enda fram tills filmen - då vi dog..

Kommentarer
Postat av: sara :) <3

vilken film såg ni ? :D <3

2010-11-06 @ 20:50:08
URL: http://sssaraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0