min syster häämid :)

bästa är han (h)
hahaha, han gästblogga (aa) bara för att jag tvinga honom ;)
sen tvinga han mig att gå med till spårvagnen, ele han tvinga mig inte . jag gjorde det frivilligt. men det skulle jag inte gjort för vet ni hur jävla blöt jag är !??!?!?!?!?
jag ser ut som en jävla stekare med backslick ;)
hett va? :D
ba att ja e lite svart i ansiktet också.. :D
imorn sover antagligen anton här, eller om ja lyckas övertala mamma på ngt fuckat sett o.o
HAHAHHA första gången jag gjorde o.o HAHAH O.o HAHAHAHHA O.O HAHHAHAH ser ut som en uggla. kolla
HAHAHAH va stor han blev o.o
det kan vara amid. :) för han gör jämt "o.o" eller "O.o" men aldrig "O.O"
HIHIHI
jaja, nu ska jag kolla om iv har godis.. :D
bara för att mobba evelina aso . :D
påsen på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0