NÖRDAR SNAKE @ FACEBOOK, LIFE

Jag har utväxt. Typ 3-4cm eller nåt. Haha, inte för att ni borde bry er, men ah. :) Ska iallafall försöka att inte färga håret mer, på ett långt tag.. har ju klarat mig hittils, under.. vet inte hur många månader, men april/maj eller nåt? :o Då jag färgade svart iaf, för sen dess har jag bara gjort en avfärgning (juli) men det gills inte, säger vi.. :) Ajaaaaa. Jag är vaken, och klockan är 11?! Mirakel. Fast näe, för när det är helg så kan jag inte sova länge, medans när det är vardag o jag ska upp tidigt så kan jag knappt gå upp. -.- Men mm, får se vad jag hittar på idag, vid 6 firar vi iallafall Alice, trevligt.. Kanske. POSSSSSSSSSSSSSSSSSSSN

- det kan bli sådär när man har tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0