pluggeliplugg

tja, sitter här och gör stegtest 16 i matte. lagom kul, fattar inte ett skit. men ska redovisa det veckan efter lovet så... ja, det ordnar sig :D
mats sa att jag skulle det, mats.. mats.. mats... matsa.... matsa.... matsal...
JAAJAA. kanske träffar min älskling sen, får se hur det blir med det. han kommer inte orka. :D
älskar honom iallfall ;$$
jaja imorgon fredag.. då träffar jag lovisa en liten stund på stan och kanske tar en fika eller något? det var länge sen vi sågs :( sen åker jag iväg till min stora syster nere i skillingaryd så vill ni mig något så nås jag på mobajlen. :)
KOM PÅ ATT JAG MÅSTE TRÄFFA ANTON IDAAAAG, för ja kommer inte träffa han förän på måndag :O
ahjaa.. :)
nu ska jag göra klart det här jävla steg testet, är på fråga 4 (A)
puss.
åh.. jag vill ha gröna ögon :(
grüne augen .. :) <-- tyska uknow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0