RIKTIGT JÄVLA GLAD...

... var jag igår, och nu ---> inte direkt lika glad. Aja, sts. :) Trööött är jag, även fast jag la mig typ.. halv 1 eller nåt sånt därnt? Men jag hade faktiskt inte sovit ut på ungefär 2 veckor, så ganska skönt också. Idag vet jag inte vad som händer, om ingen har lust att träffa mig? (A) Annaaars så får jag väl ta & plugga. Jag har liksom en kurs som ska bli klar, en berättelse som ska bli klar (bara skrivit drygt 2sidor än så länge) &&&& Engelska glosor jag ska kunna på måndag, och spanska glosor och så ska jag renskriva saker i Svenskan.. Härligt, eller vad säger ni?! :D Ae, kanske inte det rätta ordet. Iaf, måste städa rummet oxå så att jag kan ta bort madrassen som ligger under sängen, min mobillucka ramlade ju ner där så aah.. :o JAJA, lev ett bra liv & Ha en bra dag, så ses vi. Typ. Poss

gammelmormor, 5 månader sen. Vet du hur mycket jag saknar dig..?
(gammalbild men har ingen nyare på henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0