svar på tal

Anonym om lolo:
ni bör fixa eran design, så borde ni få fler läsare. den är lite huller om buller nu eller vad man säger. menyn är liksom längst ner och ja... lite kaos om jag får säga det själv. så jag har faktiskt slutat kolla in här så ofta nu för tiden, eftersom man ändå inte fattar/hittar någonting. men förut var den jätte bra och jag läste den varje dag. vill inte klaga egentligen, bara ett tips!
eve: A jo , har tänkt på det. Men på min dator är menyn där den ska sitta? Iof har jag chroome men ah. Amanda får fixa det för jag har ingen aning hur man gör på den här stilmallen :)
amandaw: wtf, gören inte alls? jefla anonym <3 DEN SITTER SOM DEN SKA, skaffa större data skärm om den inte sitter som den fucking ska!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nilani

amanda var snäll mot blonda läsare ...

2010-11-22 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0