there is no getting over u..

Chillar hemma, funderar på att klä på mig anständiga kläder och dra till coop för lite godis. Lägg märke till ordet ''anständiga'' hahahaha :D Nja iaf, de senaste 5 dagarna har spenderats med Alexandra bebi. Har vart strömma, halloweenfest, bus eller godis och lite ;) Alexandra klippte lugg oxå, skitgulligt blev det! Men nu måste jag säga att tjejer, eller iaf ni med långt hår, använd ALDRIG dax wax! Jag har tvättat håret 5 gånger shamponerat jav vet inte hur många gånger och allt wax är inte borta.. Jaja, nu orkar jag inte lägga in bilder så det får bli sedan då. pusshej

HAHA slår vad om att det var Amid bebis som skrev inlägget nedanför :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0