Tjena mellan bena'

Sitin' at home, chillivanillin'. Haha navars men jag gör inte så mycket. Moster är här, dom är där nere och kollar på tv. Imorse vaknade jag vid 12 nån gång. imorse och imorse, idag snarare. Åt frukost och sedan kommer mamma och Ulf med att vi ska åka om en kvart så det blev snabbfix. Vi åkte till NetOnNet lagershop nånstans mitt ute i ingenstans. Köpte babylis iCurl för 3-400 medans syster köpte en systemkamera för 6000.. Dock fick hon inte med något batteri, rätt åt na' ;) Sedan så är man lite rik också, 64 spänn vet ni ;) Och sedan är Alexandra skyldig mig 16 kr. Imorn ska jag träffa nån, vet inte vem ännu.. Hade tänkt fråga Elias men sen kom jag på att det inte går att få tag på han på nåt sätt, ska fan hitta hans hemnummer eller något!
Nu är det så att jag har inga bilder och jag orkar inte springa efter kameran och ladda upp så lev med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0