test bre

Tre saker jag inte förstår mig på: varför jag längtar till vintern på sommarn och tvärtom. Hur man inte kan ha tröttnat på skolan efter 7 år, vuxna
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobil, tangentbord , dataskärm
Tre saker jag gör just nu: skriver dethär , facebook , bdb
Tre saker jag vill göra innan jag dör: mycket, mer, massa
Tre saker jag kan: grundstegen i jumpstyle (h), alltså det är massa som jag kan
Tre saker jag inte kan: bära små bebisar, dansa shuffle , dyka normalt
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: ack, sundbyberg - oskar linnros. hey mama - kanye west. pray4kaya - sway
Tre saker jag skulle vilja lära mig: donno

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur bor du: hus
Brukar du komma i tid: nja
Hur lång är du: 157 cm
Kan du laga mat: lite
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar
Vad har du på dig just nu: tjockiströja, linne, bh, trosor, jeansleggings
Har du någon fobi: få mina knäskålar ur led , o typ fastna i ett rör som man inte kan vända sig eller röra sig i
Hade du en bra kväll igår: arå
Vilket är ditt senaste inköp: foundation, pensel & leggings
Din favoritdryck på morgonen: tropisk juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mama
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: davve
Varm favoritdricka: te/oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: donno
Saknar du någon just nu: a.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: se ner på mig o va dryg, då blir jag på k humör
Intressen: vännorna
Senaste person du kramade: edwin plutt ♥
Senaste person du ringde: shan
Senaste person som ringde dig: ingen hahah
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja!
Har rakat dina ben någon gång: ja ?
Är du sugen på något nu: a fredagsmys, men det får jag inte förä jag har bakat bullar :(
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: BLÖT
Micro-pop eller poppa själv: micropop
Brukar du baka: nae
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: ack, sundbyberg - oskar linnros
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej men madrassen breve (Y)

Vad tycker du är äckligt: kryp, spindlar, gegga, kladdiga saker, ellinor
Har du pengar på mobilen: ja
Vilken svordom använder du mest? fan, jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? inget ,  lov vetu :D
Var köper du dina matvaror ifrån? coop extra eller willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med på ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? dtor & mobil & system kamera
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? a men ja vet inte fall de va en hemlighet
När var senast någon stötte på dig? idag hahha
Vad åt du till middag senast? ugnspankaka
Kan du vissla? aa
Tittade du på tecknat när du var liten? gör det fortfrande ;)
Äger du några popband t-shirts? haha nej
När flög du senast? 2008
Pratar du några andra språk? engelska ?
Har du gråtit offentligt? a
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? har en piercin i näsan, vill ha i naveln och vill tatuera mig i nacken eller handleden eller höften
Vad har du med dig in på bion? godis , popcorn , läsk

Vad har du för väder? mörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? får se när jag börjar
När sov du senast på golvet? vet inte
Vilken är din favorit drink? apple martini, ahahah nej ja driker inte såna :D
Gillar du din boendesituation? nej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fungerar bäst när jag inte sover (Y)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? har inte lektioner ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
Tror du på liv på andra planeter? kan hända
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vene
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej !
Tycker du om att krama folk? alla gillar väl kramar ? ;)

Äger du en digitalkamera? yes
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen tror ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? na
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ne
Är du mörkrädd? beror på om jag har sett nån läskig film nyligen ;)
Tre saker du alltid har med dig? mobil , busskort, kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0