ZN08ALLZZKR16666ET

Sittin' here on this lonely dock
watch the rain, play on the ocean top
all the thing I feel I need to say
I cant explain in any other way


HEEEEJDÄÄÄÄÄR! Snabbinlägg nu oxå rå :D Sitter och plattar håret, vid kvart i 8 så drar jag till skolan. Osen vid halv 2 såå... Åker jag hem, sen till tandläkarn. MYYYS. Fast nä. Aja, kanske inte bör ha speciellt mycke smink på mig idag, för man vill väl inte se riiktigt mobbad ut sen, efter kriget? Haha nä, trodde väl det.. Oj, känns som jag dillar med mig själv nu, possssss då

Kommentarer
Postat av: gabriella [namnfria.blogg.se]

va söt du ska va då :o

2010-11-26 @ 12:37:10
URL: http://namnfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0