alla gör testet !

har du varit otrogen?- nej. :) 
har du varit seriöst kär nån gång?- jag är. 
är du en player?- det kallar dom mig inte :)
hur många har du strulat med på ett dygn?- 7 stycken xd
vem hatar du mest?- den personen vet nog mycket väl om det ......
vem älskar du mest?- ella, amanda, nilani, alexandra, evelina, lovisa, anton och amid. 
har du förlorat en vän?- japp. mitt eget fel, ska inte klandra henne för det.
är du omtyckt?- det kan väl inte jag svara på .. xd
har du velat dö?- ja.
har du tyckt att livet varit jobbigt?- det har väl alla? :)
vem kramade du senast?- bästa syster amid ! 
vem kysste du senast?- anton berlin <3
vem är din allrabästavän?- lovisa, amanda, alexandra och evelina!
vem är ditt 16:de sms ifrån?- gustaf forsberg <3
vad står det?- de har han it 
gillar du någon?- jag älskar .
vem?- anton berlin
har du rökt?- eh.. näe. aldrig i hela mitt liv ;$$ dock gillar ja o vara oseriös :D
har du druckit?- ja. xd
är du en glad person?- för det mesta :)
har du bra humor?- ja, nu har allt ordnat sig :D
sida?- höger (h) ele va? xd
hur många dörrar finns det där du bor?- mamma: 4 pappa: 2 xd
har du åkt ambulans?- har aldrig gjort det.
vad är klockan?- 22.10
har du fått en utskällning nyligen?- får det 24/7 .
varför?- vet inte. :)
saknar du någon?- pappa..
är det här testet jobbigt?- nehrå :)
ok, för det är slut nu :D - okej.. då vet jag.. :'(


no make, so much fake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0