det börjar bli kallt

tjenare!
kom hem för ungefär en timme sen.
först var jag hos mormor och fira henne som fyllde år. grattis! (inte för hon kommer se, men skit samma. :))
sen så skjutsa mamma hem mig och våran hund. sen drog hon till sitt jobb och jobba.
jag cykla som en dåre till smedby, evelina var inte hemma... så jag cykla till rambodal, var där helt själv och random. sen träffa jag kalle och vi gick till anton. vi var ute... sen var anton tvungen att äta så han o kalle drog till han och jag drog hem. fyfan vad kallt det är ute!!!! ska aldrig mer gå ut.
eller jo.. kommer tvingas till det imorgon ... men ändååå!!!!!!!!!!!!!! :(
jaja, nu ska jag messa till jonte. ele åtminstånde kolla om han är inne på msn.

ha de bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0