disco uknow ;)

kolla jag vet att jag skrev förut att jag va på halv humör med de är jag inte längre doch så är jag väldigt hungrig och funderar på att ta något att äta.Jag höll på att dö av slutet på paranormalactivity1, jag höll på att dö jag hoppade typ runt i Amandas rum och typ skrek o våga inte kolla." I'm not afraid of enything" *HOST* "I'm afraid of everything". ni bobbas inte här va, va, va, va ?, för då skickar jag Amadeus på er ;o.... jag vet att ni sitter och skakar framför datan nu för att ni blev så rädda av mitt hot.nu kommer vi till något annat...  de är  disco på kunskap på fredag kl 18.30-23.00 åldrarna är egentligen 12-14 men vem bryr sig?. sen får de inte komma  folk från andra skolor men ingen kommer att märka.sen så a.. inträde 10kr.. sen e väl de de mesta som man måste veta men ni kan ta me er lite kul folk för vi dom på kukskap e inget att hänga i julgranen xd..... jag kom på en till sak!, jag har hittat de roliga i att blogga !!!!!!, man kan ju skriva lite vad som heldst ! ;)                                     pussN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0