drog hem från skolan

mådde verkligen inte bra när jag vaknade 45 minuter försent imorse. cykla till skolan på 9 minuter och lyckades komma i tid. imorse så kändes det som att mitt huvud skulle sprängas, plus att jag är sjukt trött. ska nog ta och lägga mig och vila senare. synd att det är regnigt ute, annars hade jag gärnat spenderat tid med min hund utomhus för att bli på bättre humör. men jag kör ett test som jag såg att evelina hade lagt upp också då..

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej
Vad står det i ditt nionde sms?
hej:D
Vem ringde dig senast?
mamma
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en bild på världens finaste
Vilket språk är din mobil på?
swedish ya0w
Vad heter din ringsignal?
OK - Iyaz
Hur många sms har du i din inkorg?
går inte att se, har gammal mobil :d
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Är du sjukeller<3 /william andersson bdv <3
Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner?
anton berlin äckelbög - egentligen är han det, vare sig jag vill eller inte ..
Ogillar du nr 5?
alexander stjärnskog -  näe, han är helt okej (:
Har du varit i hop med nr 16 & vem e de?
amanda winberg, jo.. det är klart ;)
Vad har din mobil för färg?
grå/silver :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0