fail <3

failad bild.
allt är fail idag känner jag.. känns som att ingenting har gått rätt idag, eller så kanske det bara känns så för att jag inte hittar mitt godis som mamma har göööööööööööööömt. dum hon är.
fail 1: jag kunde inte mitt tyska steg, även fast jag var helt säker på att jag kunde det utan till! fick bara hjärnsläpp...
fail 2: HAHAHHA, alla bilder vi tog innan lunchen
fail 3: chriz & henke gick o tog på mitt knä så ja typ ramla <.<
fail 4: mange tror att jag är tysk. :D
fail 5: chriz masera mitt skulderblad
fail 6: jag tyckte provet var skit lätt, kommer nog iallafall få röd pist på det (aa)
fail 7: jag blev sur på anton :O
fail 8: evelinas fötter :D
fail 9: jag kom på att jag ska va jokern i batman på halloween
fail 10: träffa amid i stan, sen gick vi till tvåans hållplats vid djäkne & när vi kommer till övergångstället så kommer spårvagnen så amid springer över gatan och spårvagnen tutar på han. sen ställer han sig så att han ska gå på . och då bara åker spårvagnen. :D sen ba: äh, vi tar nästa. sen när den kommer så släpper dom inte in han :O sen den tredje gången funka det :D
JAG ÄLSKAR LIVET JUST NU!
bara så ni vet ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0