HALL0WEEEENN

Ja, det var ju somsagt Halloween igår. Eller.. ? Jag, evelina, amanda, alexandra, denice, melodie, sofia, elin, linnea, zandy & arthur gick "Bus eller Godis". Haha, dösnygga ohyes. Fick typ inget, dom flesta sa "men är inte det nästa vecka?" och blabla. Aja, Sen kom tintin och lina. Mello och denice gick vid halv 10 typ, Arthur & Zandy drog vid halv 12 och vi andra sov hos alexandra, helt klart en lyckad kväll! Vi kollade på Barnhemmet, Scarymovie 3, Paranormal Activity och någon mer. Puss!

(glömde ta bild när hon var helt klar. men iallafall, hon skulle se ut som
the grudge så hon tog något vit-liknande i ansiktet och svart peruk, långt tovigt)

(amanda & jag, hon är jokern i batman & jag är.. nåt)

(evelina och melodie, hahah seximama)

(jag, lite sådär smått gullig.. och juste, bilden på mig och amanda som ni
ser lite längre uppåt: det var inte heller resultatet. för jag hade svarta tänder (H)

Hade inte bild på alla, men dom var precis lika fina som vi!


Kommentarer
Postat av: L1CKY :*

sV; du är söt amanda!<3

2010-10-31 @ 14:37:37
URL: http://leylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0