hej alla hetingar ! ;)



en bild :)


hej!

jag kännde för att blogga har inte gjort de på typ 5 dagar ele nått ? xd

ella sleepade härinatt, de va najjs (y'
aså jag skulle pluggat idag men jag pallade inte fast jag skulle träffat älskling som jag inte har träffat på nio dagar men jag kunde ju inte ör att jag skulle plugga men jag pluggade ju aldrig så jag ska träffa honom på tisdag :) <3

jag vat att jag o amanda sa att vi skulle lägga ut mer bilder men de blev inte så för vi skulle ha gått upp kl tio men vi typ vaknade ett ele något. xd
jag o ella skulle också ha gått upp kl tio men vi vaknade ett vi också -.- (det är illa)

men nu sitter man här  ensam o lyssnar på musik... men de är ju nice för musiken är ju de :)

till amanda !

AMANDA!!!!!!!!!!!
VI MÅSTE SKAFFA NY HEADER NUNUNUNUNUNU, FÖR DEN HÄRA ÄR TRÅKIG  !!!



till alla xd


jag fattar inte att man ska va tvugen att va dryg mot någon som inte har gjort något så ***** sug !!!


man a...


pussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0