HERREGUD VA PINSAMT

Har inte bloggat på flera åt känns det som, inte haft någon dator bara för att jag slutar senare än min syrra -.- Skitsamma, idag var det skola inte så värst kul. Satt med spanskan hela dagen och pluggade på skithårt men sedan när jag skulle redovisa fick jag hjärnsläpp och kunde inte ett skit..  Kanske var för att jag var så jäkla stressad när jag fick så mycket press. Nu har jag pluggat lite så jag kan redovisa imorgon på förmiddan.
Nu till det pinsamma då:
Jag, Amanda W och Alexandra hade lite sådär smått inget liv och gick till en sak, när vi kom dit så var det 5 vuxna och det var bara vi tre som kom AHAHAHAHA. Fyfan va pinsamt vi skulle sitta och snacka om saker med dom och jag vet inte vad. Men kakorna var gosa iaf :)

Nu ska jag sova pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0