Huller om Buller :)

Jag kom på att mellan mina inlägg så hinner de typ gå fem sex dagar xd
Men nu,nu,nu.... så ska jag försöka vara lite mer social :)

Lalalalalalalalalaaa, jag älskar kungarna av tylösand och Mario :)
Jag är på lite halv humör fast endå bra :D



okej.... 10 saker som e bra att veta just nu ! :)

1. jag heter gurli alexandra marie sandqvist (winberg)
2. jag hatar mitt utseénde..
3. jag är mörkrädd :/
4. jag är rädd för maskar, o ser jag en mask så kan jag skrika :)
5. jag har aldrig vart så kär som jag är nu <3
6. jag hatar falska personer...
7. jag va osams me typ 3-4 stycken i helgen ...
8. Amanda W's mamma säger K.
9. jag e sugen på cola :/
10. jag kan min syrras, mormors, älsklings, amandas, amandas och mammas nummer utantill :D

Asso jag vill ha en Iphone4 ....
Asså jag skriver om lite gott o blandat men ni får stå ut för de blir lite huller om buller :d
Funderar på om jag ska me t Eves stall imorn ?.., hmm...

 

bilden e ju söööööööööööööööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0