i can not sleeeeeeeeeeep

ah hej. just nu är klockan 02.19 och jag kan inte sova.
niccccccccccce!
igår somna jag 01.37 och vaknade 05.35 - 4 timmar!!!!!!!!!!! osen nu kan jag inte sova, lyckat amanda. du har vänt på dygnet!
jaja, antagligen kommer jag somna i skolan imorgon, fast jag kan alla glosor till både engelskan och tyskan. är man inte pro eller? :D
det är ingen som är vaken så jag har tråkigt. on ti ryggen har jag också. ska testa och skriva ett sånt där tidsinställtinlägg och se om det funkar.
ciao!


martin, jag, nilani, evelina & amanda i gamleby 7an.
saknar hela gamleby!
trotts att det inte blev som det skulle... åker inte dit förän 2012 igen ju :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0