Jag har tänkt på att...

● Jag snackar skit om folk, utan att tänka på det, även fast jag blir sur på folk som gör det

♦ Jag skriver ibland texter som kanske kan få mig verka 'depp', trots att jag egentligen inte pallar med folk som skriver sånt hela tin.

♠ Jag är inte helt mig själv, men so what, det är väl ingen? Alla måste ju förändras på nåt sätt p.g.a sina vänner

♣ Oftast när jag typ gillar någon så försöker ja hålla det hemligt, men ja fattar väl själv att de nån gång på nåt sätt kommer komma ut

♥ Jag älskar alla mina närmsta vänner precis lika mycket, de vet vilka de är, trots att jag kanske visar det på olika sätt när de gäller varje person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0