love u all

hade jag inte haft er under detta året på denna "nya" skola så skulle jag fan inte gått kvar.
ni har stöttat mig när jag haft det som svårast.
ni är verkligen världens bästa personer och jag älskar er mest av allt!
bättre vänner än er kan man inte ha.
bara att vara borta från er några timmar så saknar man er, vi har så jävla bra stämmning!
så fort ingen av er är i skolan så känns det alltid som att det fattas något, det känner man direkt.
alla har sin egna plats, sin egna personlighet.
vi är bäst när alla är tillsammans!
att ens försöka leva utan er är omöjligt.
NI är något av det bästa som hänt mig & jag älskar er.
nilani chandrakumar, evelina wenner, amanda stjärnskog, ella flintberg & alexandra winberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0