men cha efter typ hundra år !! :D <3





Jag har typ inte bloggat på typ en eller två veckor :o
Men nu ska jag försöka va lite mer social här ...
Nu ska jag  berätta om vad som har hänt när jag inte har varit så social...
Jag, Amanda och Eve va på strömma för att, jag vet inte varför men iaf vi gick dit me Sara, Tintin, Sofi och Saras kille Kevin från trelleborg.
Sen när strömma va slut så hade Mello och Denice mina älsklingar missat sista bussen hem, så dom slaggade hon mig xd
Haha, vi somnade typ direkt när vi kom hem till mig.
Jag har gjort 3mm töjning i högra örat xd
Jag har vart på födelsedags-fest hos Julia, och fan va kul de va !

Jag har typ gått och blivit "gilla nån".xd
Jag har spelat match mot Åby och de blev 0-0.

Sen så har de väl inte hänt så mycke mer. xd


/ LEXII




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0