så går det när man har tråkigt

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? - Edvin
Vilken svordom använder du mest? - fan, jävla
Äger du en iPod? - no
Är det okej om jag frågar vad din föräldrar heter? - ser inte varför det inte skulle vara okej :)
Isåfall vad heter dom? - Ann-Louise & Peder(
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 6:00 / 5:30
Hur många resväskor äger du? några stycken
Använder du flip-flops? - no
Var köper du dina matvaror ifrån? - Coop Extra / Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - vara med ;)
Vilken var den senaste filmen du såg? - paranormal activity
.. :(
Du är ledig, umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? - en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - ny mobil
Har någon någonsin kallat dig lat? - hehe ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - skulle behövas ibland men nae
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? - använder inte cd spelare :p
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? - vene
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? - njae
Vad åt du till middag senast? - macka ?
Använder du huvtröjor? - aa
Kan du vissla? - Ja
Vem var den senaste som ringde dig? - Lexi
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - nån gör säkert , men det är inte nåt som jag bryr mig om :)
Tittade du på tecknat när du var liten? - nej verkligen inte
Hur många syskon har du? - 3
Är du blyg inför det motsatta könet? - nja
Vilken film kan du alla replikerna till? - noone
Äger du några band t-shirts? - nae
När flög du senast? - 2008 till & från kreta
Hur många stolar står kring ditt köksbord? - 6 stycken
Läser du för skojs skull? - hahahahahahaha nej!
Pratar du några andra språk? - engelska , lite spanisho ;)
Diskar du din egen disk? - överlåter det till diskmaskinen
Har du en stationär dator eller en laptop? - laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? - när jag har lust, aa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - donno
Kan du kasta macka? - nej haha
Vad har du med dig in på bion? - popcorn & läsk
Vem är din favoritlärare och varför? - christine lätt , men nu är ju hon mammaledig..
Har du dejtat någon av en annan religion? - tror jag inte
Vad har du för väder? - kalltkallt men varmvarm jacka<3
Har du en blogg? - nej absolut inte, vad tror du om mig?
Gillar du att flyga? - nja, man kan inte messa eller snacka i telefon och har ingen dator sådet verkar inte så kul va?
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? - INTE blyg
Gillar du din boende-situation? - nejjjjjjjj
Vilken är din mammas hemstad? - Norrköping
Din pappas hemstad? - ingen aning
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - fungerar bäst när jag inte sover ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - njae
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - eftersom vi inte har lektioner så, nae ;)
Vilken är din favoritfrukt? - clementin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? - haha nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 14
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - Bara man fattar så
Tror du på liv på andra planeter? - ingen aning
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? - amanda tror jag
Tror du att Gud är man eller kvinna? - man , hur skulle han annars få barn med maria ?
Vad var det senaste du åt? - äpple
Hur valde dina föräldrar ditt namn? - pappa ville att jag skulle heta lovisa men mamma ville evelina men sedan fick jag heta evelina , och lovisa i mellannamn
Gillar du senap? - neeeej
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - kanske
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? - nej
Tycker du om att krama folk? - ja :)
Skulle du säga att du är trendig? - va?
Äger du en digitalkamera? - yas
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - ingen tror jag ?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - nja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? - malin + rasmus = sant
Vad är du allergisk mot? - inget
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - nae
Är du nöjd med ditt namn? - nja , bryr mig inte så mycket

Kommentarer
Postat av: amandawesterlund

HAHHAHA duvet den där julskivan du, jag & amanda lyssna på när vi städa ditt rum för typ ett år sen? AHHAHA den ligger fortf i din cd spelare :D

2010-10-20 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0