skriv bara en person ♥

som du saknar - jonathan dahlin
som du älskar väldigt mycket - amid dadary
som du hatar -
som du tycker är underbar - alexandra winberg
som såg dej gråta sist - ella flintberg
som du senast sov med - evelina wenner
som du tycker är snäll - hampus.. nånting?
som känner dej bäst - alexandra winberg
som du vill träffa - sara wennberg
som du vill krama - henrik samuelsson
som är din bästavän - amanda stjärnskog
som var din förra bästavän - josefine neumann
som är en riktig vän - ella flintberg
som alltid ställer upp - amanda stjärnskog
som du tror kommer vara vän med livet ut - lovisa fredriksson
som du litar 100 % på - amid dadary
som du har många minnen med - mathilda bromander
som du aldrig kommer att lämna - ellen almerén
som du tycker är bäst - ella flintberg
som får dej att le fast allt känns tungt - amid dadary
som du har roligt med - nilani chandrakumar
som du tycker är söt - melodie isaksson
som du har spenderat mest tid med i sommar - evelina wenner
som du ramlade med senast - amid dadary (HAHAHHA)
som låg på dej sist - amid dadary
som är den smartaste du känner - henrik samuelsson
som alltid får dig på strålande humör - ella flintberg
som är den omtänksamaste du vet - ellen almerén
som är fin - anton berlin
som är osmart - amanda stjärnskog
som är den roligaste du känner - fredrik westerlund
som är din älskling - anton berlin
som är den galnaste du vet - denice ljungblad
som är dum - nilani chandrakumar
du kan prata med om allt - ellen almerén
som du tycker är snäll - arthur petersson
som du sportar med - alexandra winberg
som du inte har varit med på länge - amanda stjärnskog
som du ska träffa när du gjort klart den här listan - min konakt litsa på msn ;)

- man fick bara ta en på varje, hade det inte varit så så hade jag skrivit hur många som helst på dom flesta.


amandawesterlund 26/10-10

Kommentarer
Postat av: alexandrawinberg

amanda jag kommer alltid att finnas här för dig om du behöver mig. du kan ringa mig mitt i natten om de är så . mår du dåligt så kan jag komma t dig. du vet vart du har mig, jag finns i exakt alla lägen. du kan lita på mig.

jag älskar dig gumman ! <333

2010-10-16 @ 22:58:08
URL: http://nkpgbooiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0