typ hej

"i wait here forever just to see you smile, cuz' it's true. i'm nothing without you."


lust att lägga upp en bild på världens underbaraste kille! (aso han har inte glasögon irl .. xd )

HEJ ALLA !!! (A)
ooooh , nivet inte hur mke ja fryser.. för vare skola från 8.15 t typ 2 ele ja gick tidigare för ja vart klar med provet tidigare (y) fast ja gissa typ på frågorna så vi får fan hoppas att ja gissa bra.
sen drog ja o amid t betong parken ele va de heter o innan anton m company kom så cyklade jag runt (A) för amid kan inte cykla på min cykel, de e förstor för han . :D
sen kom anton o dogge, sen kom de nåra snorungar på såna här.. vare nu heter, osen kom gurra o jonne med massa dricka. sen så kommer två till som jag inte vet vilka de va (i) men ja snacka i tele med dom (HHHHH) ne.. men sen kom hampus å nån random.. jaja, amid o ja frös rövarna av oss så ja skjutsa han t himpa osen så drog han t sig o ja t mig . fyfan va skönt de va o ta av sig slimmade jeans, skojorta o converse o ist sätta på sig tre par strumpor + tofflor, mjukisbyxor, mössa och tjockiströja o sätta sig vid datan o käka bullar. (A)
nu ska jag nolife'a vidare. :D

Kommentarer
Postat av: amandaS

mest för att jag har printat bilden ;)

2010-10-15 @ 23:06:36
URL: http://nkpgbooiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0