SVAR PÅ FRÅGESTUND

Postat av:

aokej då börjar ja väll då, alla kan ju svara :D
1. va jag den första som frågade nåt?

okej nu kommer jag inte på nåt så de fick bli sådär.D

2010-10-13 @ 19:31:58

svar:
evelina - nja dendär osynliga där uppe var nog före
amanda w - säger som evelina ;)
alexandra - AAAAAAH
amanda s - säger oxå som evelinabooi

Postat av: nilani

gillar du anton amanda w?

2010-10-13 @ 19:48:52
svar:
amanda w - jag älskar anton !

Postat av: arlinda

amanda s: har du några syskon?:)<3

2010-10-13 @ 20:18:21
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

svar:
amanda s: japp, två förskräckligt jobbiga saker !

Postat av:

amanda westerlund:
gillar du fortfarande arthur?
favoritfärg?
hur många har du varti tsm med?

evelina wenner:
gillar du eliasK ?
favoritdjur?
hur många har du strulat med?

alexandra winberg:
gillar du mario?
favoritnamn?
har du och mario strulat?

amanda stjärnskog:
gillar du någon? (isåfall vem)
favoritblogg?
vem var den senaste du gilla?

2010-10-14 @ 00:03:32

svar:
evelina - 1.nja  2.häst i think  3.sju stycken
amanda w - 1. nej jag gillar inte arthur fortfarande, bara som vän.. 2. min favoritfärg för tillfället är grön. 3. håller inte antalet på sånt, det är för många .. ;)
alexandra - 1. nej jag älskar mario ;) 2. amanda :D 3. men ja, det är klart. :)
amanda s: 1. hahanej, de gör jag inte. 2. uhm, läser många olika, men det enda ja kommer ihåg o läsa är väl gabbies&mellos så de får väl bli den ;) 3. mario, fast skiiiitlänge sen då alltså :)

Postat av: pellepånken <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

göru? :)

2010-10-14 @ 16:49:11

svar:
evelina - pelle du vill inte veta vad jag gör ;$$$
amanda w - svarar på det här och har ont i vaden och armen! :(
alexandra - är med amanda :) 
amanda s - sitter här breve min vän evelina ;$$;

Postat av:

amanda w :
är du oskuld.
är du tsm med arthur fortförande?
hur många har du strulat med?

amanda s ;
är du oskuld?

evelina :
är du oskuld?

alexandra ;
är du oskuld?
gillar du mario?

2010-10-14 @ 16:59:06

svar:
evelina - oskulder är vi allihopa!
amanda w - 1. ja, jag är oskuld. 2. nej det är jag inte.. 3. jag har strulat med aldeles för många.. HAHA ;)
alexandra - ja jag är oskuld, och jag älskar mario! :D
amanda s - yesman ;)

Postat av: Lovisa

hur kom ni på att ha en blogg tillsammans?

2010-10-15 @ 09:24:34
URL: http://locnes.blogg.se/

svar:
evelina - vet inte , amanda får svara :)

amanda w - jag och evelina satt hemma hos mig och nolife'ade och sen kom jag på att vi kunde göra en blogg. men då ville vi ha med amanda & alexandra också ;)
alexandra - amanda kom på't. :D
amanda s: ehm.. eve o amanda, alexandra o ja fick reda på de efter ;)

Postat av: gabriella&melodie [namnfria.blogg.se]

- Kan ni knäcka tårna?
- Gillar ni majs?
- Hur många barn vill ni ha?
- Vad tycker ni om våran blogg?
Hugs!

2010-10-16 @ 01:34:53
URL:
http://namnfria.blogg.se/

svar:
evelina - ooooh jag älskart !
- ja
- 8
- den är bra :D
amanda w - haha har inte testat trorja inte, men det kan jag säkert. jag kan allt (H)
- ja, majs är skit gott !
- (eve svarar 8 på allt, bara så ni vet ;)) ja vill inte ha nåra barn, dom e ba jobbiga
- jag tycker eran blogg är sjukt bra, jag följer den varje dag ;)
alexandra - ja jag kan knäcka tårna, gör det nu ;)
- nja.. :)
- 1 eller 2 :)
- den är bra (y)
amanda s: JAG KAN KNÄCKA TÅRNA. elle asså, inte såsom andra gör, men ja kan iaf ;$$ (mello vet ju (y)) nej jag gillar inte majs, och ja vill ha.. 2 eller 3 barn :D eran blogg är super, läser varje dag om ja kommer ihåg :)


Postat av:

vf blir du tsm med anton när han dissar dig hella tiden

2010-10-16 @ 10:39:45

svar:
amanda w - antar att frågan är till mig, och jag blir tsm me han för att ja älskar honom. sen äre han som inte riktigt kan bestämma sig :)

Postat av: L1CKY :*

vilka bloggar läser ni?
vad tycker ni om min blogg? :):):):):)
hur många läsare har ni?
kommer ni alla bra överens med bloggen?
aså typ hur designen ska se ut osv. =)

puss på alla er söta gullungar<3

2010-10-16 @ 23:50:16
URL:
http://leylie.blogg.se/

svar: evelina - hinner inte tänka lite brådis men säger dom jag kommer på: din, mello&gabbies , ksenias, kissies, fokis, det är flera men jag kommer inte ihåg dom nu

amanda w - ja läser dom flesta kändis bloggar, sen alla mina vänners klickar ja in på då och då. - den är skit fin ! sen bloggar du bra också :) - vettefan .. 60-70 kanske ? - det är jag som har gjort dom designerna vi har haft, dom andra har inte haft ngt att säga till om (6)

alexandra - kissies, kenzas, fokis och jockiboi :) HIHIHIHI - den är nice (y) - vet inte :D - för att amanda bestämmer (A)

amanda s - jag läser typ.. asså det är olika varje dag xd men oftast bara typ mellos&gabbies, din, emilias oblabla. din blogg är ju fettnice D;D),digmf. vene när de gäller bloggläsarna. uhm, amanda gör alla headers, så de blir som de blir :D

Postat av: vilma.

jag har en fråga fast till på frågestunden dåra, på detta inlägg. 

höst vinter sommar vår? 
kissie dessie eller paow? 
bästavän? 
gillar du att röka och supa? / till amanda w
du är söt! :D<3

2010-10-17 @ 20:53:04 
URL:
http://vilmaafelicia.blogg.se/

 

amanda w - sommar & vinter ! sommaren för att det är varmt och skönt utomhus och man kan göra så mycket! vintern är för den underbara snön, och för att jag fyller år. och julafton (A) - kissie! :D hahah, låter sjukt... men ja älskar hennes blogg! - mina bästavänner heter: amanda, alexandra, evelina, ella, nilani, lovisa & amid. :) - aso .. ja tycker de e nice nångång ibland. men inte allt för ofta, nu var det faktiskt länge sen jag drack :) - och jag vet inte om nu menade frågorna till alla osen den där röka o supa frågan bara till mig? :P men jaja. :) jag tycker att du är skit söt ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0