världens bästa ♥

kom hem för 45 minuter sen, har käkat och så.
ska gå och göra oboy nu! MUMS <3
va med världens bästa kille & hampus. HAHA diss på hampus :(
jaja, det är svin kallt ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det kommer ta mins 1,5 timme innan mina fötter är normal varma igen :O
dom var seriöst isbitar när jag kom in genom dörren, kändes som om jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst bara för att mina ben orkade inte hålla upp feta mig :O
jaja, ska byta skor. (A) ska ba hitta mina bortappade skosnören först. HAHA :D
aja, alla mår bra hoppas jag? :D

anton, du är inte bara en kille man är tillsammans med.
du är även min allrabästavän. jag älskar dig sjukt mycket, det vet du om. ♥

Kommentarer
Postat av: lalallaaa, alexandra :)

anton har stora öron på bilden :)

2010-10-20 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0