ville göra det bättre, men det blev bara sämre

för dig ska jag, göra det 1000 gånger om.

hej!
nu har jag käkat lite efter träningen, ska snart duscha.
det gick rätt bra tycker jag, eller vad säger du alexandra? ;)
tänkte vara lite wb alexandra o köra sanningar? :D
10 saker ni inte visste om mig.
1. jag har aldrig älskat någon lika mycket som jag älskar anton berlin, så kommer det alltid att vara.
2. jag kan snacka med amid dadary om allt.
3. jag har världens underbaraste vänner, finns inga bättre ! <3
4. jag är jävligt feg för att uttrycka känslor irl, har bara sagt 'jag älskar dig' t dom ja verkligen älskar
5. min stora syster mikaela betyder sjukt mycket för mig, fast jag bara har träffat henne 3 gånger och snackar inte så ofta ..
6. min store bror henrik har alltid funnits där för mig, och det är jag jävligt tacksam för.
7. en väldigt nära till mig har försökt begå självmord.
8. under 2008-2009 hade jag det väldigt jobbigt, men evelina fanns alltid där för mig. det är jag så jävla glad för så det inte är sant.
9. när jag blir arg så säger jag saker som jag inte menar och har inte kvar mitt medvetande om vad jag säger.
10. jag vill att min mamma ska flytta ihop med min låssas pappa så vi kan flytta till lindö eller rambodal i ett stort hus :'DDDDDD





K. på er alla barnen ! :D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0