Bilden är söt

Bilden är söt 





Jag kännde för att blogga men jag vet inte om vad men jag ska försöka komma på nått...
Hmm nu vet jag !
Jag har lovat att sluta pressa Dawe och Alle, sen så har jag sagt till dawe vem jag gillar lite sånt. Nu ska jag försöka komma på nått mer... Oh, jag kom på att jag har suttit i typ en timme och redigerat massa bilder som jag tog imorse bara för att jag fixatde mig på bara 30 minuter fast de brukar ta typ en timme innen jag är klar. De blir en tummen upp på de ! xd
Jag har fortfarade inte kommit på vad jag ska ha på mig på skolfotot på onsdag... hmm... Juste !, varje gång jag inte är tillsammans med någon så känner jag mig väldigt ensam ohså...xd

Sen nu så har jag kommit på att ingen som är typ äldre än 98or hatar 98or, fråga mig inte varför för de vet jag inte xd

Men iallafall så sitter jag nu här vid datan och dricker pepsi ;d


/ LEXII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0