Alla andra har bloggat, så i guess i'm also going 2


TYP HEJ.
Skolan typ sög, vi hade temadag & aaaallt va om partierna o sånt skit, ja ni vet.
Jobbade med Wille & Martin, hihihi shit va kul. nä. Men vi skrev om V-partiet iaf, eller JAG skrev ;) Fast eftersom wille va den ända med lite hjärna av oss så stog han för läsandet o kunskapen. Sen ba hem & blablablanada. Vid sex åkte jag till Alexandra, körde wii & som ni inte vet, men nu ska få veta, så äger jag på jonglering ;) Eller asså, mitt rekord blev ju 28 & Alexandras drygt 700, men ni fattar :))))): IMORGON IS IT SKOLJOGG! Och javene om jag är glad eller inte för det, men aja. Förra klassen fick ju våran klass in mest poäng efter Joggen (y) HAHA va fult de lät. Men ah, klippt mig oxå förresten..
poooooossNNNNNN

Kommentarer
Postat av: AlexandraWinberg <3

amanda staver bra xd :'D



"Förra klassen fick ju våran klass in mest poäng efter Joggen´"



haha xd :D:D:D:D::D:D:D::D:D:D <33333333333333



pussN

2010-09-15 @ 14:46:52
URL: http://nkpgbooiz.blogg.se/
Postat av: AlexandraWinberg <3

stavar*

2010-09-15 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0