aso cha ;$$

nu är jag först här igen, vad är det för fel på mina kära vänner som också skriver här?!
ingen av dom har bloggat, surt :/
MEN JAG GÖR EN SÅN HÄR DAGENS , hoppas det blir bra ;*
låt: I Miss You - Basshunter (L)
frisyr: Lockigt och lite så
smink: Just mascara to day.
klädsel: Svarta leggins, vitt linne, svart "genomskinlig" tröja, svart halsduk och svarta skinn converse.
planer: Dra med mamma och hennes polare någonstans
vill ha: PENGAR!!!!!!!!!!!
saknad: Pelle Nilsson & Tom Gustafsson
tråkigaste: Att min mobil är trasig :/
finaste: Han.
kram: Vänner (A)
humör: Like allways. HAPPY ASS HELL! :D
mående : Javene, typ bra :D
borde: Jag vet inte, typ plugga egentligen.
parfym: Miss cute
bästa: Jag :)
längtan: 4 oktober!
kärlek: No one..
skratt: HAHHAHA, när olle och theo sa exakt samma saker flera gånger.
tanke: Aso, jag tänker typ jämt så? ;)
irritationsobjekt: ATT JAG INTE HAR NÅRA PENGAR
smycke: Klocka, armband från snö och en ring :)
just nu: Arg på min jävla cepe hund som ligger och glor på mig :O
önskan: Ny mobil


Ut sliten bild, ni har sett den för många gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0