Det är så jeevla fel på mig..

Tjabatjéna! ;)
Tycker vi borde skaffa smajlisar till bloggen, jag älskar smajlisar. ;$$ Men aja, åter till det intressanta!
Sover hos allrabästavän på lördag (alexandra), på kvällen ska vi på Julias fest som är nånstans ..? :D Men iaf, måste köpte present & sånt på stan imorn då oxå.. får se vad det blir jag köper till na'. Kursen som ska lämnas imorn är jag ääntligen klar med! Fifan, tog över 1 timme -.- och då hade jag ändå bara typ 8 frågor? Sämst är jag, haha. Men nu äre ba matten & svenskan kvar oahjdoslg... Förresten! - Rubriken - Känner för att gilla nån nu? Haha, har ju sagt att det är fel på mig, men det kändes bara lämpligt att skriva det sådär. (min svenska är avancerad. like (y) haha men heido :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0