det fanns 4 chacha bloggen så jag skriver hej

Nu tänker jag vara wb evelina wenner (A)(A)(A)(A)
E - Ella
A - Alexandra
N - Nilani
J - Jag
A; nu sätter jag mig här! *släpper sin väska på marken och sätter sig på den*
N: jag också! *gör samma sak*
E: men jag vill inte sitta mitt i vägen så jag sätter mig här. *släpper sin väska på gräset.*
J: Kan vi inte sitta där? :( *peka på en bänk*
E: NÄE DU SITTER HÄR AMANDA!
J: aha okej, *släpper väskan och sätter mig på den*
J: Undra vart jag la min mobil... <.<
N: M... men nu sätter jag mig också här! *lägger sin väska på gräset och sätter sig på den*
A: Men nu vill inte jag vara mobbad så jag sätter mig här. *lägger väska verkligen mitt i vägen och sätter sig på den, OCH RAMLAR AV*
A, N & E: HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA
J: vadå? *förvirrad*
E: HAHAH ALEXANDRA RAMLA AV VÄSKAN.
J: Haha.. kul :)
HAHHAHAHA NU KOM JA PÅ ATT DET VAR SKIT KUL
& jag tycker att min rubrik är lite ägande.. ;)

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

Sv; jahapp, men jag ska nog ha en annan kamera nu

2010-10-01 @ 10:30:34
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0