Detta bådar inte gott..

Nä, ni ser ju rubriken. Here come's the answer: Jag fryser fast jag är typ varm? Och det är nog inte ens kallt härinne, så ah.. Bara jag inte blir sjuk. Eller alltså, jag fattar väl själv att man inte blir sjuk av att ba frysa & så men jag får iaf inte bli sjuk, så äre. Dagen tillägnades med Ella & Alexandra, våra planer var att träffa Pelle & Sebbe, dom saknade sakerna, men ingen av dom svara i tele & mycke senare så fick vi svar från Pelle där han sa att han va dyngförkyld. Icke bra icke bra. Nu gör jag knappt något, ska äta ostbågar sen oxå, när jag orkar hämta...

Feels like we never known eachother, even though we were bestfriends before all this..

Kommentarer
Postat av: gabriella

vart redigerar du dina bilder ? :) <3

2010-09-18 @ 23:28:27
URL: http://namnfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0