GÖTT !





Hejsan svejsan i luftballongen där vid datan !


Ooooh, de känns som jag inte har bloggat på år, men..... nu kommer det !
Jag har tänkt att va lite mer social här nu.

Som ni vet så är jag inte på så bra humör och vissa vet varför...Men nu ska jag bli på bättre humör  nu för att ni ska ju göra mig gladare ?, eller hur ;)

Nu kommer vi till självaste dagen här idag :D
Jag va i i skolan och hade de tråkigt fast jag jobbade på väldigt bra idag så en * till mig !
Sen efter skolan så gick jag, Amanda och Eve till chickenkebab och åt lite GÖTT !
Efter de så kände jag för lite shopping och då köpte jag två tröjor från JC och ett par byxor från cubus.
Sen så köpte jag och Amanda present till Julia som skulle ha fest imorn fast det blev inte så för hon får inte nyckeln till lokalen som festen skulle va i men aja, jag får ha det grymt kul me Amanda istället som ska snarka hos mig imorn ! :D
Jag tänkte att vi kunde dra ner till stan för jag vill köpa ett par jeans till .

Men ska dusha nu så...


PUSSar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0